2008年9月30日

Massive Monday



Yesterday,the second day of my Shiyi is a ........Massive Monday.
原本在2008年9月27日的晚上,我和严捷(我的同事,A nice lad)说好了在2008年9月29号的傍晚黄昏时分的六点在泰康路喝咖啡,坐着弄堂露天的晒台并悠闲自在地抽着烟、聊着天.However,从昨天下午开始,严捷就不断地给我制造"surprise".他带来了他"火辣"的女友.当晚的咖啡时间经历得不长,just cuz the Massive Moday was coming up to next.他之所以会带上她的女友,Oh,不对,应该是他女友拉着他hanging out:They was planned to partying with couples of her friends at Baby Face and then I was invited,so why not?Baby Face在上海夜店界是属于一流夜店,所以人特别多,而且你很难看到老外,BBF一直在上海Party Animals中口碑相当好,同时她可以说是家由中国人(中国大陆)自己经营最成功的夜店,她有超贵的卡座,漂亮的妞,看看她的颜色glamorous and such a blingbling!我们从10点玩到12点半就离开了,原本以为我们一群人回去"窜场",那是最Cool的夜生活方式.我以及和几个女生想去Windows、Live or BonBon,但除我之外所有的男生却在委婉地进行着抵制活动,于是很明显,他们取得了主动:坚决地要去KTV唱歌.Oh my!I'm the party animal,drink badly and have a crazy night. I'm not very into the Karaoke stuff.人民广场附近的KTV似乎都满棚了,我一直的诅咒有成功,我说了没有KTV就去窜场.但是,没有想到的是,他们似乎亡命之徒般的非唱歌不去,于是更绝的来了:他们决定去五角场.What?! You gotta be joking me!Heading the Yangpu district? Oh,no way....I think that the last thing I want to do is having a fun or doing anything in Yangpu,especially in Wujiaochang I mean! In addition, I finally found that they-all of these guys except for me-lived in Yangpu.Did everyone just play tricks on me? Just be easier to back home?So whatever,I wanna not be in moods.Mightbe it's also a......you know,mightbe.
我从浦东跨过黄浦江到了卢湾,然后是黄浦最后经过虹口直达扬浦.Oh Gee! What a...Massive Day!

没有评论: